Badania i praktyka dowodzą, że rekomendacje, porównywarki cen i opinie o produktach innych klientów to jeden z kluczowych elementów w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu lub usługi.
Pozyskanie bezpośrednio od matek, wartościowych i szczegółowych opinii na temat wybranych produktów BabyOno.
Przygotowaliśmy system „Ambasador marki BabyOno” zachęcający matki do dzielenia się opinią o produktach w zamian za możliwość testowania produktów BabyOno. Sercem rozwiązania było oprogramowanie wspomagające zarządzanie testowanymi produktami, pozyskiwanie i zarządzanie opiniami, jak też bieżącą komunikacją z ambasadorkami.
Automatyzacja objęła wiele procesów od wyboru spośród 40 000
pozyskanych matek tych najbardziej odpowiednich do testów nowego produktu, po publikację opinii w karcie produktu.
+ 40 000
zarejestrowanych matek
+500
przetestowanych produktów
+2 000
opinii o produktach