Kite Honki

BabyOno.

Ambasador marki.

Sprzedaż w sklepie internetowym napędzają pozytywne opinie na temat produktów oraz firmy. Wzięliśmy ten temat na tapetę i wraz z klientem przygotowaliśmy innowacyjny system pozyskania opinii.

Wyzwanie.

Badania i praktyka dowodzą, że rekomendacje, porównywarki cen i opinie o produktach innych klientów to jeden z kluczowych elementów w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu lub usługi.

Cel.

Pozyskanie bezpośrednio od matek, wartościowych i szczegółowych opinii na temat wybranych produktów BabyOno.

Rozwiązanie.

Przygotowaliśmy system „Ambasador marki BabyOno” zachęcający matki do dzielenia się opinią o produktach w zamian za możliwość testowania produktów BabyOno. Sercem rozwiązania było oprogramowanie wspomagające zarządzanie testowanymi produktami, pozyskiwanie i zarządzanie opiniami, jak też bieżącą komunikacją z ambasadorkami.
Automatyzacja objęła wiele procesów od wyboru spośród 40 000
pozyskanych matek tych najbardziej odpowiednich do testów nowego produktu, po publikację opinii w karcie produktu.

Nasza rola:

  • UX & UI Design
  • dedykowany system
  • wsparcie marketingowe
  • wsparcie techniczne
  • rozwój projektu
  • ISP
Kite Honki
Ambasador marki BabyOno

Projekt:

  • łatwy w obsłudze (UCD)
  • responsywny (RWD)
  • zgodny z wyglądem e-sklepu
  • zintegrowany ze sklepem internetowym
Kite Honki
Ambasadorka marki BabyOno

Efekty

+ 40 000

zarejestrowanych matek

+500

przetestowanych produktów

+2 000

opinii o produktach

Kontakt